.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سیدعلی اکبر طاهایی؛
همگرایی در جهت تعمیق فضای سیاسی
استاندار مازندران در جلسه هم اندیشی احزاب و گروه های سیاسی استان خاطر نشان كرد: ظرفيت تحمل انديشه‌هاي همديگر را بالا ببريد و در بيان نقد منصفانه با رويكرد هم‌افزايي و پيشرفت استان احساس نگراني نشود ...
همگرایی در جهت تعمیق فضای سیاسی

استاندار در جمع احزاب و گروه‌هاي سياسي استان مازندران گفت: ظرفيت تحمل انديشه‌هاي همديگر را بالا ببريد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري، سيد علي اكبر طاهايي، استاندار مازندران شب گذشته در نشست با احزاب و گروه‌هاي سياسي استان، برگزاري اين نشست را بر پايه وفاق و همدلي فرهنگي، سياسي و اجتماعي بيان كرد و گفت: احزاب سياسي فعال در ايجاد فضاي نشاط آميز جامعه كمك كنند و در چارچوب اهداف نظام، فضاي هم‌انديشي و گفتمان سياسي را توسعه دهند.

طاهايي التزام به قانون اساسي را سند و ميثاق همه تشكل‌هاي قانوني دانست و افزود: لازم است كه احزاب مفاد قانون را مدنظر قرار دهندكه اگر در اين چارچوب فعاليت تعريف شود، فضاي مبتني بر همدلي شكل خواهد گرفت.

وي اظهار اميدواري كرد كه اين هم‌انديشي و گفتمان رونق دوباره‌اي در استان آغاز كند و از تمامي احزاب خواست در تعميق فضاي سياسي استان مشاركت كنند.

استاندار با اشاره به نقش فعاليت‌هاي علامه شيخ فضل‌ا... نوري در جريان مشروطيت، اظهار داشت: مازندران از پيشينه فرهنگي، سياسي و اجتماعي ويژه‌اي برخوردار است. وي همه افراد را به رعايت قانون دعوت كرد و گفت: برآيند و خروجي اين تلاش‌ها، تقويت فضاي گفت و شنود و هم‌انديشي است.

طاهايي بر حفظ اخلاق عمومي تاكيد داشت و بيان كرد: با صراحتي كه قانون دارد، همگرا با آن اين بحث را مد نظر قرار مي‌دهيم.

وي گفت: يكي از برجسته‌ترين شعارهاي سياسي كه ريشه در تعاليم ديني و قرآني دارد بشارت دادن به افراد است كه انديشه‌ها را مي‌شنوند و در مرحله بعد از بين نيكوترين افراد، انتخاب احسن را انجام مي‌دهند لذا با بشارت به جامعه فرصت و فضاي انتخاب درست داده مي‌شود.

استاندار خاطر نشان كرد: ظرفيت تحمل انديشه‌هاي همديگر را بالا ببريد و در بيان نقد منصفانه با رويكرد هم‌افزايي و پيشرفت استان احساس نگراني نشود. وي ملاك وحدت را اعتسام به خداوند دانست و بر نقش وحدت بخشي احزاب تاكيد كرد و گفت: بر تحكيم وحدت اجتماعي كه رويكردي قرآني و الهي‌ست اهتمام كنيد و يقين داشته باشيد كه هر حركتي ضد وحدت، شر است و احزاب بايد به شدت در برابر حركات وحدت‌ستيزي عكس‌المعل نشان دهند.

طاهايي توجه به ظرفيت‌هاي استان را دغدغه همه دانست و يادآور شد: استان ظرفيت‌هاي فراواني همانند نيروي انساني، جنگل و دريا دارد كه براي توسعه استان كارآمد نشده و هنوز استفاده بهينه‌اي از آن انجام نگرديد لذا همه دلسوزان و علاقمنداني كه دل‌مشغولي اشتغال براي جوانان را دارند، بايد كمك كنند، پيشنهاد دهند و برنامه ارائه نمايند. وي در اين راستا افزود: موضوع اشتغال با سرمايه‌گذاري ميسر خواهد بود و سرمايه‌گذاري نيز نيازمند امنيت است.

استاندار در پايان يكي از ويژگي‌هاي احزاب را ارائه برنامه بيان كرد و افزود: همه گروه‌ها براي توسعه استان بويژه در حوزه اقتصادي برنامه ارائه دهند چراكه در سايه همدلي و همفكري است كه برون رفت از مشكلات ميسر خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.